Sunday 31 July 2016

Projek Hari-hari HARI RAYA

Projek Hari-hari HARI RAYA






Masa pagi kami bertolak secara kumpulan dari Melaka ke Shah Alam




Memang best sangat kelas yg FREE ni.

Ilmu berdentum-dentum walaupun masih dalam mood Hari Raya.

Kita belajar dengan lebih dalam mengenai Premium Beautiful, Bio Seleza & SOHOBIZ 2016.


Bio Seleza Demo
Memang sesiapa pun yang menyaksikan demo Bio Seleza akan terasa macam-macam feeling. 
Feeling yang pertama ialah takutnya . Takut apa...takut kenapa saya guna pad biasa bertahun-tahun.
Feeling kedua ialah bestnyer Bio Seleza. Bukan saja kuasa penyerapan yang bagus, permukaan memang kering gila dan yang paling penting Bio Seleza SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN. 

Mengandungi 4 element yang paling berkuasa : 
Bio Velocity
Far Infrared Rays
Negative Ions
Nano Silver

Emcee of the Day Dyna Salleh



Perkongsian dari suara hati sebagai Suami Encik Fendi Lokman

"Saya Tidak Menghalang & Saya Tidak Menentang". Itulah suara hati En.Suami (Fendi Lokman) , suami kepada DDM Dyna Salleh. 
Memang kebanyakan suami-suami akan terus membantah bila si isteri bercadang nak melibatkan diri dalam business ini.
Mungkin ada juga golongan yang tidak membantah tapi tidak berapa suka .
Kelas ini lah akan membuka hati & mata Encik-encik Suami sebagaimana business ini membuka hati isteri-isteri yang memang ikhlas hati mencari rezeki untuk meringankan beban suami.

Petikan dari perluahan En.Fendi Lokman " Mula-mula saya rasa isteri saya ditipu , tetapi apabila saya menyertai Majlis Anugerah yang dilangsungkan...saya terus berfikir...takkan lah sampai beribu-ribu orang yang kena tipu juga". Masa itulah En.Fendi sedar bahawa apa yang diusahakan oleh Isteri Dyna Salleh adalaha business yang halal dan berstruktur.
Semenjak saat itu lah, En. Fendi memberikan segala sokongan & bantuan yang diperlukan oleh isteri.


Bersama Team TLC MELAKA
Bersama CDM Saleha Roslan Ratu Premium Beautiful
Ambil aura DDM Dyna Salleh
Kelas PENUH dengan jiwa yang mengubah diri



Kalau anda berusaha pasti ada HADIAH. Inilah wajah-wajah gembira Fighter kita yang berusaha sangat untuk berbusiness. Sales memang Tip Top walaupun sibuk masa Hari Raya.





Mentor terdekat saya DSM  Melati



Untuk anda yang berminat nak join business kita ni yang hebat-hebat belaka ...yang Happy belaka...Larissa boleh sharekan dengan lebih detail lagi..pasti anda akan teruja.


Selamat Hari Raya.

With Love,
Larissa Mey










































No comments:

Post a Comment